RSS

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Φτιάχνοντας φαγώσιμα χριστουγεννιάτικα δεντράκια...

Την προηγούμενη βδομάδα επικοινώνησαν μαζί μου για να μου στείλουν μια πρόσκληση για μία εκδήλωση που είχε σχέση με ζαχαροπλαστική. Επέμεναν η παράδοση να είναι αυτοπροσώπως και όχι μέσω e-mail ή ταχυδρομείου. Την Παρασκευή ήταν στα χέρια μου. Ομολογώ ότι ήταν η πιο γλυκιά πρόσκληση που έχω λάβει ποτέ...

IMAG1356

Γεμάτος περιέργεια και αφού αναζήτησα κάποια στοιχεία για την εταιρία στο διαδίκτυο, πήγα την Τρίτη το απόγευμα στο εργαστήριο ζαχαροπλαστικής The Sweet Spot. Έξω είχε κρύο, μέσα είχε ζέστη και μύριζε ζύμη, κουλουράκια και άλλα γλυκά. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Μάλιστα, μας προσέφεραν διάφορα γλυκά γιατί οι μυρωδιές έσπαγαν μύτες. Δοκίμασα μελομακάρονο με γέμιση κεράσι, που παρόλο που προτιμώ κλασικές γεύσεις το συγκεκριμένο ήταν κάτι το διαφορετικό. Ωραίο ήταν και το cupcake μελομακάρονο αλλά μικρό σε ποσότητα, όπως όλα τα cupcakes γενικότερα.

IMAG1362

Αφού μαζευτήκαμε τα 10 άτομα που ήμασταν προσκεκλημένοι στη συγκεκριμένη μάζωξη και αφού έγινε η σχετική εισαγωγή στα περί της επιχείρησης, η συνέχεια ήταν δημιουργική. Αφού μας έδειξαν πώς γίνονται τα περίφημα χριστουγεννιάτικα σπιτάκια από gingerbread, κληθήκαμε να στολίσουμε οι ίδιοι ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με βάση διάφορα υλικά που ήταν μπροστά μας, τα οποία μέχρι εκεί την ώρα τσιμπολογούσαμε σαν μικρά παιδάκια. Ποτέ δεν είναι κανείς αρκετά μεγάλος ώστε να παίξει με το φαγητό του. Το δέντρο μου ήταν ομολογουμένως το πιο φτωχό, αφού την ώρα που οι υπόλοιποι δημιουργούσαν, εγώ έτρωγα.

IMAG1366

Στο τέλος οι δημιουργίες μας συσκευάστηκαν και τις παραλάβαμε. Γυρνώντας σπίτι με το μετρό μπορώ να πω ότι για πρώτη φορά συγκέντρωνα όλα τα βλέμματα. Ο προβληματισμός πλέον είναι ο εξής: θα παραμείνει το δεντράκι άθικτο μέχρι τα Χριστούγεννα ή κάθε φορά θα λείπει και ένα κομμάτι;

Περισσότερες φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες δυστυχώς μου αδικούν τα χρώματα.


ΥΓ Ομολογώ ότι δεν ήξερα πως υπήρχαν τόσα πολλά χρώματα τα οποία μάλιστα είναι φαγώσιμα. Καραμέλες, χρωματιστά ζαχαρωτά, μέχρι και φαγώσιμα που αστράφτουν! Άλλη μια απορία που λύθηκε: η "κόλλα" που βάζουμε στα gingerbreads είναι ασπράδι αυγού, ζάχαρη άχνη και λίγο λεμόνι.

ΥΓ1 Η εκδήλωση είχε ενδιαφέρον γιατί δεν ήταν μια απλή παρουσίαση, αλλά είχε μέσα και το δημιουργικό κομμάτι. Μία win-win περίπτωση όπου το εργαστήριο ανοίγει τις πύλες του και τα μυστικά του σε ανθρώπους, οι οποίοι γίνονται συμμέτοχοι και κοινωνοί της πληροφόρησης αυτής. Όπως έχω γράψει παλιότερα περί διαφάνειας, θέλω να καταγράφω τις ενέργειες τέτοιου είδους στις οποίες παρευρίσκομαι όπως τις έζησα, χωρίς κάποια υποχρέωση. Για τη συγκεκριμένη ενέργεια γράφω γιατί, πολύ απλά, μου άρεσε, ενώ θεωρώ ότι έμαθα και κάποια χρήσιμα πράγματα.

ΥΓ2 Οι οικοδέσποινες και ιδιοκτήτριες της επιχείρησης, μάνα και κόρη, ήταν πολύ ευγενικές, εξυπηρετικές και δημιουργικές. Καλή συνέχεια στα επιχειρηματικά τους ανοίγματα, καθώς φαίνεται ότι αγαπάνε αυτό που κάνουν. 

ΥΓ3 Ευχαριστίες επίσης στην εταιρία Bakers Digital που απέστειλε τις προσκλήσεις και έκανε τις επαφές.

2 σχόλια:

  1. Το καλύτερό μου!!! Να παίζεις με τη ζύμη και τα γλυκά!! Και να τα τρως κιόλας!!! Παίζει να κατασκήνωνα μέρες εκεί!!!!
    Α ρε Κίτσο τυχερέ!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή