RSS

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Τσιπούρα στη λαδόκολλα

Απλός, γρήγορος, νόστιμος και υγιεινός τρόπος να μαγειρέψει κανείς τα ψάρια στο φούρνο. Εγώ το δοκίμασα με τσιπούρα (ιχθυοτροφείου), γίνεται και με άλλα ψάρια.

Υλικά
1 τσιπούρα ανά άτομο
1 σκελίδα σκόρδο
λάδι, χυμός λεμονιού
ρίγανη - αλάτι - πιπέρι
λαδόκολλα

Αφού έχουμε καθαρίσει και πλύνει καλά το ψάρι μας, ψιλοκόβουμε το σκόρδο και το γεμίζουμε. Επίσης, ρίχνουμε μέσα στο ψάρι λίγο λάδι, λεμόνι, ρίγανη, αλάτι και πιπέρι.
Προθερμαίνουμε το φούρνο.
Τοποθετούμε το ψάρι στη λαδόκολλα. Ρίχνουμε το υπόλοιπο λάδι, λεμόνι, αλάτι, ρίγανη και πιπέρι από την έξω μεριά του ψαριού. Δε χρειάζεται πολύ λάδι και λεμόνι, αφού το ψάρι θα ψηθεί στα υγρά του.
Κλείνουμε τη λαδόκολλα καλά. Το πιο ασφαλές είναι να χρησιμοποιήσουμε σπάγκο. Βάζουμε το ταψάκι περίπου στη μέση της κουζίνας.
Ψήνουμε για περίπου 20 λεπτά. Το ψάρι στην ουσία θα βράσει μέσα στα υγρά του και θα βγει μαλακό!
DSCN7809
Καλή μας όρεξη!

ΥΓ Για συνοδευτικό καλύτερα του πάει μια πράσινη σαλάτα ή βραστά χόρτα. Επειδή είναι της εποχής, ακόμη και μια παντζαροσαλάτα θα είναι ό,τι πρέπει.

5 σχόλια:

  1. xaxa το καλοκαίρι που διασταυρώνονταν οι ρότες μας στον σαρωνικό.. στον πόρο μου έδωσε μια φίλη να δοκιμάσω με το ζώρι.. τρελάθηκα.. αλλά δεν είχα χρονο/χρημα να παραγγήλω κι εγώ.. έλεγε πως ήταν φρέσκια.. ο πατέρας μου λέει ότι για να μου άρεσε τόσο μάλλον ήταν ιχθυοτροφίου.. :) :)
    καλησπέρες :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα τη δοκιμάσω τη συνταγή μιας και μου αρέσει η τσιπουρίτσα !!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι ο αγαπημενος μου τροπος να μαγειρευω τα ψαρακια! Δεν βαζω σκορδο γιατι με ενοχλει.. Χτυπαω στο σεικερ ολα τα υλικα, λαδι ριγανη κλπ κλπ ετσι με εμαθε η γιαγια μου δεν ξερω ποια ειναι η διαφορα..

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την επόμενη φορά βάλε και μερικά λαχανικά, ό,τι σου αρέσει, όλα ταιριάζουν, και θα με θυμηθείς!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή