Ένα μήνα περίπου πριν σε πρωινή συζήτηση στο twitter πιάσαμε κουβέντα με κάποια παιδιά για τον ελληνικό καφέ. Από τη συζήτηση αυτή μου ήρθε η ιδέα για μια ανάρτηση για τον ελληνικό καφέ, τις μικρές και μεγαλύτερες απολαύσεις του. Δύο μέρες μετά τη σχετική ανάρτηση μου ήρθε ένα email από το τμήμα μάρκετινγκ του Λουμίδη Παπαγάλου αν ενδιαφέρομαι για την αποστολή κάποιου ενημερωτικού υλικού και δειγμάτων, επιδεικνύοντας καλά αντανακλαστικά. Φαίνεται ότι οι εταιρίες παρακολουθούν αρκετά στενά τα social media, είναι ο νέος τρόπος διαφήμισης και προώθησης. Ασφαλώς και δέχτηκα.
2 περίπου εβδομάδες μετά χτύπησε το κουδούνι μου μια μεταφορική που έφερε ένα δέμα.
Μέσα στο κουτί υπήρχε άλλα ένα κουτί καθώς και ένα δοχείο.
Άνοιγα πρώτα το δοχείο. Είχε μία συσκευασία κλασικού ελληνικού καφέ και μία κουπάτου. Επίσης είχε ένα πινέλο. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο ανακάλυψα ότι είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια του Λουμίδη Παπαγάλου με τίτλο Βάλε ένα χεράκι και στόχο την ανάδειξη παραδοσιακών καφενείων και την διατήρησή τους. Το πινέλο και το δοχείο είναι συμβολισμός στο να τα βάψουμε ξανά δίνοντάς τους ζωντάνια.
Φυσικά, έσπευσα να δοκιμάσω το νέο μου μπρίκι, το οποίο έχει σχήμα που βοηθάει στην παρασκευή καφέ, καθώς λεπταίνει όσο προχωρά στο στόμιο.
Ακολουθώντας τη συνήθη ιεροτελεστία του ελληνικού καφέ, το καϊμάκι πέτυχε.
Η κριτική τώρα. Ο παραδοσιακός καφές έχει τη γνωστή γεύση του Λουμίδη Παπαγάλου, που είναι από τα πιο παλιά και αναγνωρίσιμα brands στο κομμάτι του καφέ. Η περιέργειά μου ήταν να δοκιμάσω τον κουπάτο. Η ιδέα είναι ότι το ειδικό χαρμάνι του κουπάτου είναι έτσι ώστε όσοι θέλουν να πίνουν σε κούπα τσαγιού ή άλλου καφέ να μη χάνουν από τη γεύση, βάζοντας την ίδια ποσότητα. Από πλευράς μάρκετινγκ ακούγεται καλή ιδέα. Από πλευράς εφαρμογής προσωπικά το αποτέλεσμα δε μου έκανε κάποια ιδιαίτερη εντύπωση. Εξακολουθώ να προτιμώ τον κλασικό, μόνο ή διπλό, ελληνικό καφέ, όπως τον έχω συνηθίσει και μου αρέσει. Επίσης, πιστεύω ότι ο φρεσκοκομμένος καφές από καφεκοπτείο είναι ένα κλικ πιο πάνω σε άρωμα και γεύση από οποιονδήποτε συσκευασμένο. Εντούτοις, οι συσκευασμένοι θεωρώ ότι διατηρούνται περισσότερο διάστημα, ενώ η εικόνα του γνωστού παπαγάλου - σήμα της εταιρίας είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα και φέρνει στο νου ωραίες αναμνήσεις. Πρόσφατα μιλούσα με γνωστή μου που έφευγε εξωτερικό για δουλειά και σκόπευε να πάρει μαζί της ορισμένα σακουλάκια για να έχει να πίνει!
ΥΓ Η εταιρία Nestle δε ζήτησε να γράψω γι αυτή την αποστολή, μόνο να δοκιμάσω. Η δημοσίευση είναι επιλογή μου, κάτι που επιθυμώ να κάνω σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις. Θεωρώ ότι η ειλικρίνεια είναι σημαντικό στοιχείο όπως και η διαφάνεια, όπως είχα γράψει σε παλιότερη ανάρτηση. Τους ευχαριστώ για τη σχετική επικοινωνία και αποστολή.
ΥΓ1 Πολύ παλιότερη ανάρτηση σχετικά με επιπλέον χρήσεις του ελληνικού καφέ.
ΥΓ2 Για να διατηρούνται καλύτερα τα αρώματα του καφέ, μετά το άνοιγμα καλύτερα να τον βάζει κανείς στο ψυγείο μέσα σε μεταλλικό κουτάκι.
Δεν πινω καφε συχνα, πολυ σπανια συνηθως οταν εχω ημικρανιες μαζι με δυο ντεπον πινω και εναν ελληνικο! Ο λουμιδης ειναι πιστευω απο τους συσκευασμενος ο πιο ωραιος αλλα ο φρεσκος οντως εχει την χαρη του.. Τοσες αναμνησεις ο καφες.. Ο μπαμπας μου με ειχε μαθει να τον φτιαχνω απο τα 8μου χρονια :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρουλοφιλακια!
Τυχερούλη!!! Να χα κι εγώ ένα φλυτζανάκι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλιά!
Τρελοτουρίστρια
Μόνο ελληνικό και μόνο κλασσικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ΛΟΥΜΙΔΗ φυσικά !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω μαζί σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κλασικός διπλός είναι σταθερή αξία!
o Λουμίδης δεν πιάνει μία μπροστά στον φρέσκο ελληνικό καφέ της Κομοτηνής!!!Για επιβεβαίωση αν θέλεις μπορώ να σου στείλω...
ΑπάντησηΔιαγραφήο Λουμίδης δεν έχει καμία σχέση με τον φρέσκο παραδοσιακό καφέ της Κομοτηνής!Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω....
ΑπάντησηΔιαγραφή